perjantai 19. joulukuuta 2014

Omien kykyjen tunnistaminen



Tiedätkö mikä psyykkisistä kyvyistä on sinun vahvuutesi? Ellen Duganin Natural Witchery kirjasta löytyy tämä kysely jonka suomensin. Vastaa kysymyksiin kyllä/ ei. Kyllä vastauksista saat 2 pistettä ja ei vastauksista 0. Laske kunkin osion pisteet yhteen saadaksesi tietää vahvuutesi.  10-14 pistettä tarkoittaa että sinulla on kyky, mutta se vaatii vielä työstämistä. 16-20 pisteellä oletkin jo tietoinen kyvystäsi ja pystyt käyttämään sitä usein. Jos haluat tietää enemmän, sinun kannattaa lukea mainitsemani kirja (tai jokin muu vastaava psyykkisiin kykyihin perehtyvä teos.)


Selväkuuloisuus, telepatia

1. Kun juttelen ystävieni kanssa, tiedän mitä he aikovat sanoa, ennen kuin he ovat sanoneet sen.
2. Kun olen nukahtamassa, kuulen äänen kutsuvan nimeäni.
3. Kuulen usein perheenjäsenen tai ystävän äänen päässäni, vaikka he eivät olisi fyysisesti läsnä.
4. Kuulen avainsanoja tai lauseita päässäni, jotka saman tien käyvät toteen.
5. Kun olen peloissani tai hermostunut, kuulen lohduttavan ja rauhoittavan äänen.
6.  Jos jonkin henkilön nimi pyörii mielessäni koko päivän, saan yleensä heiltä yllätyssoiton tai vierailun.
7.  Jokin kappale hyppää spontaanisti mieleeni ja tarjoaa minulle tietoa jostakin tietystä ongelmasta.
8. Kiinnitän aina huomiota sisäisiin ääniini.
9.  Kuulen toisten ihmisten ajatukset
10. Luonnon äänet ovat välttämättömiä rentoutumiselleni.


Selvänäkö

1. Koen säännöllisesti etiäisiä. 
2. Tunnen että voin ymmärtää lemmikkiä tai rakasta katsomalla heitä silmiin.
3. Kun suljen silmäni, näen todellisia kuvia mielessäni.
4. En luota ihmisiin jotka välttelevät silmiin katsomista.
5. Minua viehättää valoisat huoneet ja kirkkaat, aurinkoiset värit.
6. Visualisointitekniikat ovat helppoja minulle.
7. Opin paremmin uusia asioita kun ne näytetään minulle pelkän selittämisen sijaan.
8. Olen kokenut ennevision ollessani täysin hereillä ja tietoinen ympäristöstäni.
9. Haluan hienot rituaalivälineet ja alttarinkoristelut kun työstän magiaa.
10. Kuvailisin itseäni visuaaliseksi ihmiseksi.
 
Enneunet

1. Muistan aina uneni, sekä hyvät että pahat.
2. Haaveilen selvin värikuvin joita täydentää tunteet ja äänet.
3. Säännöllisesti, kun havahdun unesta, selittämättömiä kuvia tulee mieleeni.
4. Minulla on enneunia.
5. Psyykkiset uneni ovat selvempiä ja yksityiskohtaisempia kuin tavalliset uneni.
6. Unet vaikuttavat minuun vielä päivälläkin.
7. Makuuhuone on minun turvapaikkani.
8. Käytän symbolismia olennaisena osana magianharjoittamistani.
9. Nautin palapeleistä ja mysteerien ratkaisemisesta.
10. Minulla on vilkas mielikuvitus.

Intuitio

1. Olen kokenut pahaenteisen aavistuksen vatsanpohjassani koskien henkilöä tai paikkaa, joka on osoittautunut todeksi.
2. Tapani on möläyttää ääneen mitä tahansa mieleeni tuleekin ensin ajattelematta sitä.
3. Usein liikenteessä saan aavistuksen toisesta ajajasta, joka tekee jotain huolimatonta, ja hetkenkuluttua aavistukseni käy toteen.
4. Toimin aavistusteni mukaan, joita seuraa positiivinen vahvistus että se oli oikea asia tehdä.
5. Murehdin harvoin sillä tiedän että asiat kyllä sujuvat ihan hyvin.
6. Annan vaistoni ohjata minua kun etsin uutta kirjaa tai muuta esinettä ostettavaksi.
7. Teen oikeita, suuria päätöksiä nopeasti, kuin vaiston varassa.
8. Herään aamuisin juuri ennen herätyskellon soittoa.
9. Kun työskentelen magian parissa, luotan enemmän omaan vaistooni kuin yleisiin vastaavuuksiin tai oppaisiin.
10. Olen hiljainen ja mietiskelevä henkilö.

Empatia/ selvätunto

1. Kun astun huoneeseen, ensimmäinen mielikuvani koskee huoneen tunnelmaa.
2. Toisten ihmisten mielialat ja tunteet vaikuttavat minuun vahvasti.
3. Koen oloni hankalaksi suurissa väkijoukoissa, tuntu kuin minua pommitettaisiin emotionaalisesti.
4. Kun tapaan uuden henkilön, arvioin hänet tuntemusteni mukaan, en hänen käytöksensä.
5. Sairaaloiden ilmapiiri on saa oloni hyvin epämukavaksi ja tuntemaan itseni sairaaksi.
6. Välttelen normaalia koskettelua sosiaalisissa tilanteissa.
7. Perintökalleudet ja antiikkiesineet kotonani saavat minulle epämukavan olon, johtuen niiden sisältämistä muistoista.
8. Koen perhosia vatsassa tai puristuksen solar plexuksessani kun ajattelenkin riitaa tai fyysistä vaaraa.
9. Pystyn aistimaan toisen ihmisen tunnetilan koskettamalla heitä.
10. Loukkaannun helposti ja liikutun nopeasti kyyneliin. 


Omat pisteeni  osioista olivat: telepatia 8, Selvänäkö 14, Enneunet 10, Intuitio 14 ja Empatia 18.Olen pitänyt itseäni eniten intuitiivisena, joten yllätyin kun sain empatia kyvystä suuremmat pisteet.


Eipä muuta kuin hyvää Yulen odotusta sitten :)

10 kommenttia:

  1. Mulle tuli selväkuuloisuus/telepatia 0, selvänäkö 10, enneunet 12, intuitio 14, empatia/selvätunto 2.

    Aikalailla sellaiset kuin olisin olettanutkin :)

    Tuulikki (joka ei jaksanut kirjautua sisään)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä että mikään väittämä ei pätenyt sinuun telepatian osalta. Onkohan se harvinaisin näistä kyvyistä ylipäänsä?

      Ainakin vahvuutesi tuli hyvin esille ja niitä kannattaa ylläpitää tietoisesti :)

      Poista
  2. Minulla oli selväkuuloistuus/telepatia 2, selvännäkö 16, enneunet 12, intuitio ja empatia/selvätunto 10. Todella kiva kun postaist tällaisen jutun! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit, itsekin tykkään tällaisista testeistä :)

      Poista
  3. Huu, ilmeisesti itse oon näissä osa-alueissa aika tasainen (selväkuuloisuus/telepatia 8, selvännäkö 12, enneunet, 12, intuitio 18, empatia/selvätunto 14) enkä erityisemmin yllättynyt siitä, että intuitiosta sain korkeimmat pisteet.

    Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Saatiin muuten aika samanlaiset pisteet, vahvin kyky oli minulla vain eri. Minunkin pitäisi luottaa enemmän intuitiooni!

      Poista
    2. Mulla tuli selväkuuloisuus ja empatiaan 16 ja kaikkiin muihin 14.

      Osaatko selittää miksi näin?

      Poista
    3. Selvästi sinulta löytyy kaikki psyykkiset kyvyt, mutta taidat luottaa eniten selväkuuloisuuteen sekä empatiaan. Toiset keskittyvät vain yhden tai kahden kyvyn vahvistamiseen, mutta tottakai kaikkia kykyjään kannattaa hyödyntää :)

      Poista
  4. Olipas outo yllätys kun tuli niin tasaiset pisteet: selväkuuloisuus ja telepatia 16,selvänäkö 14,enneunet 14p,intuitio 14,empatia ja selvänäkö 14.

    Aika häiritsevän tasaiset pisteet!!
    T:uusi lukija: Hiutale

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noin hyvien pisteiden perusteella oletkin jo varmasti huomannut omat kykysi! Niin ja tervetuloa seurailemaan :)

      Poista