sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

#Witchsphotochallenge



Taisin mennä lupailemaan kivikuvia, mutta innostuin tästä kuvahaasteesta joka on nähtävillä myös Metsän Tyttären blogissa



1.       Alttari
Olen haaveillut jo pidempään pysyvästä alttarista, mutta tilaa sille ei oikein ole löytynyt. Olen kuitenkin iloinen että olen saanut edes kaikki elementit kirjahyllyyn esille. Laitan tuohon elementtialttarille esille myös päivän kortin, jos olen sellaisen nostanut.



2.       Symbolikoru
Ostin tämän kelttityylisen pentaakkelin viimevuoden Keskiaikamarkkinoilta, ja se on siitä asti ollut ahkerassa käytössä. Aikaisempi pentaakkelini oli sinänsä kaunis, mutta se oli täysin rihkamaa. Tykkään käyttää myös hematiittista Ankh riipusta tai hopeista Horuksen silmä riipusta.



3.       Lempi rituaaliväline
Tätä ei tarvinnut kauaa pohtia. Pihlajasta tehdystä sauvasta on tullut minulle todella rakas, ja se toimii todella hyvin vuorikide- kehäkivieni kanssa.  Käytän kahdeksaa kehäkiveä jotka on helppo asettaa ilmansuuntien kohdalle ja ne symboloivat myös sapatteja. (Voit lukea täältä enemmän sauvastani ja vuorikiteistä.) 


4.       Selfie
En voi sanoa viihtyväni kameran edessä, tämä kuva otettu noin kuukausi sitten.



5.       Ennustusväline
Mietin olisinko valinnut heilurin tähän kuvaan, mutta ennustusvälineenä tarotkortit ovat ehdottomasti monipuolisemmat. Vaikka olen ostanut monta uutta pakkaa viimeaikoina, niin Wild Wood tarot tulee olemaan aina suosikkini. Pidän korttien tyylistä todella paljon. (Katso täältä esittelyni pakasta.) 



6.       Lempi loitsu tai rituaali
Nautin ohjatuista meditaatioista, joissa saa visualisoida itsensä milloin minnekin! Sisäinen temppelini, jossa saan tavata henkioppaitani, on silti se johon useimmiten menen.



7.       Minkä polun valitsin ja miksi?
Nautin niin suunnattomasti luonnosta, että wicca oli minulle ilmeinen valinta. Pidän siitä että tällä polulla on aina jotain uutta opetettavaa minulle. Ja se yhteys jonka olen saanut kokea Jumalalliseen wiccan avulla on paljon enemmän mihin sanat riittävät.



8.       Luonto
Olen todella onnekas kun saan asua lähellä tällaista paikkaa! Metsä, järvi, pieni tuulenvire ja auringonpaiste- siinä on kaikki elementit. Luonnossa on todella vastaus kaikkeen. 



9.       Horoskooppisymboli
Onko yllätys että kissat ovat minulle niin rakkaita kun eri horoskooppimerkeissäkin olen useimmiten jokin kissaeläin. Tuo kuva on korkeasaaresta ja jo monta vuotta vanha, mutta katsokaa nyt kuinka ihana leijona! 



10.   Lempiyrtti
Siankärsämö on hyvin monikäyttöinen. Nuorempana tykkäsin tehdä siitä teetä itselleni, ja tarvitsin sitä myös kaneja varten, jos niille tulisi vaikka ummetusta. Ja kun kiinnostuin wiccasta, niin selvisi että sillä on myös maagisia vaikutuksia. Todellinen aarre siis!



11.   Lempikivi
Ehdottomasti vaikein kysymys! Rakastan niin monia kiviä, mutta jos lasken kuinka paljon minulla on tiettyjä kiviä, niin ametisti ja vuorikide vievät voiton. Ja tosiaan, violetin ollessa yksi lempiväreistäni, ei vastaus voi olla muu kuin ametisti! Pidän erityisesti tuosta kidekärkilevystä jonka sävy on erittäin intensiivinen. 



12.   Lempisuitsuke
Toinen vaikea kysymys. Pidän niin monista suitsukkeista, joten valitsin kuvaan useamman suosikkini. Aiemmin poltin suitsukkeita lähes päivittäin, mutta nyt kun minulla on kissoja, huomaan etteivät ne oikein välitä suitsukkeiden tuoksusta, joten poltan niitä enää erityistilaisuuksissa.



13.   Elementtisi
Tuli. Olen luova ja harrastukset ovat minulle erittäin tärkeitä. Pyrin silti pitämään kaikki elementit tasapainossa.



14.   Rituaalikynttilät
Minulla ei ole Jumalattarelle ja Jumalalle omaa kynttilää. Sen sijaan tämä punainen kynttilä on ollut läsnä jokaisessa rituaalissani, ja kun löysin tuon pienen padan, olen sitä polttanut siinä. 



15.   Astraalivärit
Hämmentävä kysymys. Jos tällä tarkoitetaan auran värejä, niin en niitä itse pysty näkemään. Omassa aurassani on kuulemma aikamoinen määrä eri värejä, mikä ei ole yllättävää sillä rakastan todella kaikkia värejä! 



16.   Kuu
Tämä on ensimmäinen kuva jonka olen ottanut kuusta. Otin kuvan pian sen jälkeen kun aloin wiccaksi, ja se muistuttaa minua moniasta asioista. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti